måndag 2 juni 2014

Underbara glasburkar


Då var det dags att kicka igång en ny arbetsvecka. Det var inte det lättaste att få upp barnen i morse efter den här långhelgen. Tur att sommarlovet endast är en vecka bort!
Kan nog hålla med om att en sovmorgon hade suttit fint men annars känner jag mig ganska taggad för jobb faktiskt. Mycket fint är på väg in och jag är riktigt sugen på att fota allt nytt.


Dagens nyheter i webbutiken är glasburkar med lock som kan användas till så mycket. Ha dem i badrummet med tops och bomull, i pysselrummet eller kanske i köket med lite smått och gott i. Själv har jag ett gäng glasburkar i barnens rum med glaskulor, vattenballonger, gem och färgpennor. Perfekt förvaring till småsaker!


Nu ska jag packa upp en leverans som kom i förmiddags. Inget lyckorus i den leveransen då den innehöll kartonger, wellpapp och bubbelplast. Känns dock skönt att få hem allt emballage innan det tar slut och det blir panik vid packningen. 




Ha en fin start på veckan!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails