onsdag 27 augusti 2014

Klädställning i koppar

Bild: Madam Stoltz


Idag har vi fått in en ursnygg klädställning i koppar från Madam Stoltz. Måste säga att jag är enormt nöjd med varorna från den senaste leveransen från Madam Stoltz och det är fortfarande massor utav produkter från deras sortiment som jag skulle vilja ta in i webbutiken. Det är verkligen en leverantör som bara blir bättre och bättre för varje säsong som går tycker jag.



Förutom att packa upp nyheter har jag idag unnat mig tid ute i solen och sommarvärmen som ju har kommit tillbaka. Underbart! Visserligen kan man inte på något sätt klaga på vädret den här sommaren men det kändes ändå som att sommaren fick ett väldigt tvärt slut! Men nu är alltså sommarkänslorna tillbaka och barnen springer omkring i klänning och shorts igen.
Men nu har solen gått ner och det är en hel del jobb som väntar då jag fått ytterligare två leveranser. Tror minsann att Tomten kom tidigt i år!

2 kommentarer:

  1. Rabatt om jag gör pr för dig? På blogg och IG evalevabo, evalevabo.blogspot.se. Maila mig om du vill.❤ evalevabo@yahoo.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Evalevabo,
      Vi ger 10% rabatt till de som bloggar om oss och där vi kan använda oss av bilderna på vår inspirationssida från kunder. Kontakta oss på info@hemlangtan.com mer information

      Radera

Related Posts with Thumbnails