onsdag 20 augusti 2014

Lite nyheter...



Höstnyheterna börjar så sakteliga trilla in och igår fick jag min första leverans från Formex. Vi har fått in riktigt söta ljusslingor med vit små rislampor. Perfekt nu när det blir alltmer mörkt om kvällarna! 
Själv är jag så svag för ljusslingor så jag har dem framme året om. Tycker det ger en sådan ombonad känsla.




Vi har även fått in påfyllnad utav pom poms samt en ny girlang (se bild).



Och så har vi fått in ballonger. De ligger i 12-pack och har ett riktigt vackert skimmer.



Ja, då var man igång på allvar med jobb, vardag och rutiner. Barnen har börjat i skolan och maken är tillbaka på sitt jobb. 
Jag har med andra ord blivit av med min sommarjobbare men är väldigt tacksam över hans hjälp den här sommaren. Försäljningen har varit riktigt bra de senaste månaderna vilket också leder till att det behövs läggas ner många timmar på webbutiken. Så det är verkligen guld värt att vi kunnat sköta detta tillsammans och har därför även hunnit med en hel del sommarutflykter mellan varven. Utan en stöttande och förstående familj hade jag aldrig kunna driva eget företag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails