onsdag 6 augusti 2014

Smyckesskrin och koppardrömmar


Vi har fått in nya smyckesskrin i webbutiken. Dessa är i koppar och finns i två storlekar. Helt underbara om ni frågar mig och jag tror nog att koppar är något som kommer smyga sig in i mitt hem i höst. Är nämligen sugen på att göra om lite grann i sovrummet och blanda upp blått & grått med koppar. 


Men än får jag vänta på dessa inomhusprojekt då vi har fullt upp utomhus just nu. I skrivandets stund håller min man och min pappa på att mura upp en ny källaringång och vedförvaring och jag blir som vanligt så himla lycklig när det händer något nytt i trädgården. Det här har jag längtat efter länge och det ska bli ett nöja att gå ut där och hämta ved i vinter istället för under presenningar vid trädgårdens lerigaste hörn. Sakta men säkert börjar saker och ting ordna upp sig, även i det här hemmet!



4 kommentarer:

  1. Jättefina smyckeskrin:) Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Fina skrin. Jag måste kika in i den webbshop och titta på allt nytt. Men först en runda på stan. Kram Anita

    SvaraRadera
  3. söt
    Ha en fin kväll!
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Snygga skrin!
    Koppar känns lite kul nu. Funderar på en sprayburk...
    En vedförvaring har vi också fixat i sommar. Skönt att det går lätt att hämta i vinter.

    Kram Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails