lördag 23 augusti 2014

Trevlig helg!

Bild: Miss Étoile


Ja då var det helg och det var med en riktigt go känsla som jag vaknade i morse. Efter en vecka med tidiga morgnar är det guld värt att få sova till åtminstone kl 8. 

I helgen väntar en massa planering både inför kundkvällen samt dotterns födelsedag. För en planeringsmänniska som jag så känns det riktigt skoj, och dottern är inte sen att haka på... 
Hon har haft nedräkning till sin födelsedag i över ett halvår och börjar nu känna sig pirrig över att det endast är 2 veckor kvar. Högst upp på önskelistan är en hängbjörk (!). Kanske inte vad varje 6-åring önskar sig i present men varför ska man vara som alla andra?

   


Önskar er en riktigt fin helg, hoppas att solen skiner på er!

2 kommentarer:

  1. Gulligt att önska sig en björk! Det hade jag nog också kunnat när jag var sex år, har alltid, alltid ÄLSKAT träd. Min dotter som nyss flyttat in i hus med en ganska så naken tomt ska få en stor skogslönn i inflyttningspresent av oss :-)
    Och å vad jag önskar att jag kunnat komma till ert höstmingel! Men det är liiite långt från Bålsta... Lycka till!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt att önska sig en björk. Här hade vi ett barn som önskade sig frön är han fyllde 6 år:) Så de kanske är lite planteringssugna i den åldern:) Kram från Maria

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails