måndag 22 september 2014

Börjar veckan med bokföring



Vecka efter vecka har jag skjutit upp just den här arbetsuppgiften. Men nu borde jag verkligen ta tag i den innan högen blir alltför stor. 
Bokföring står alltså på arbetsschemat idag och gissningsvis är det nog hela veckans arbetsuppgift...

Egentligen tycker jag inte att det är så tråkigt men jag brukar få väldigt ont i axlar och nacke då det är så stillasittande jobb. Jag får göra några upphopp en gång i halvtimmen eller något sådant (det kommer inte att hända om jag känner mig själv).




Vädret slog om igår så nu känns det betydligt mer höst än sommar. Men. Man kan ju knappast klaga på september. Och jag känner mig redo för höst, tycker det ska bli riktigt mysigt faktiskt!





Ha en fin start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails