tisdag 2 september 2014

En dag kvar till mingelkvällen...


Så är äntligen alla varor nedpackade inför morgondagens mingelkväll i Göteborg. Känns så roligt att det snart är dax!

Jag ställer upp varor för att se hur mycket jag ska ha med. Sedan prismärker jag dem och lägger in i vårt kassasystem för att sedan packa ner allting i lådor. Och många lådor blir det... Men nu tror jag nog att alla produkter är nedpackade så nu är det dags att fokusera på alla andra detaljer kring evenemanget. 



Jag är så glad över att vi är flera företagare som gör detta ihop. Dels så blir det så mycket roligare att göra det tillsammans men även så himla mycket lättare. 



Samtidigt ska alla vanliga arbetsuppgifter skötas så jag känner mig lite lätt förvirrad just nu :-) 
Idag fick vi dessutom leverans från en helt ny leverantör men mer om det här på bloggen i morgon. 





Så, till alla er som har möjlighet att komma till Göteborg i morgon (3 september): varmt välkomna till vår mingelkväll! Vi finns på Södra vägen 67 (mittemot Världskulturmuséet) mellan kl 18-21:30. 
Vi bjuder på dryck och snacks, visar våra produkter, har fina erbjudanden samt en finfin tävling. Dessutom kommer Blomsteraktören att visa hur man binder höstkransar. 


Hoppas att vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails