måndag 15 september 2014

Lagerarbete, nätverksfrukost och podcasts...



Så var det ny arbetsvecka och jag känner mig riktigt laddad! 

Förra veckans jobb bestod i att packa beställningar, packa upp leveranser samt beställa varor. Beställningarna från Miss Étoile avlöser varandra och vi säljer pom poms som aldrig förut!




I och med att det fortfarande står massor utav ouppackade paket på lagret ser det ut som att jag, även denna vecka, får ägna många timmar bland kartonger och nyheter. Mitt bästa sällskap på lagret är podcasts och favoriten just nu är "Framgångsresor" där olika företagare intervjuas. Lärorikt och inspirerande!



Dock lämnade jag lagret och alla kartonger för några timmar i fredags då det var dags för nätverksfrukost i Göteborg. Jessica på Hippo Color föreläste om Oloo School och vi andra blev så berörda utav hennes (och hennes makes) arbete för denna skola i Kenya. Underbart att det finns människor med så stort hjärta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails