onsdag 17 september 2014

Nyheter från Madam Stoltz


Jag fortsätter att jobba med det stora berg utav nyheter som jag har väntandes på lagret. Igår fokuserade jag på produkter från Madam Stoltz så nu finns det lite nytt i webbutiken.

På bilden ovan ser ni de ursöta keramikhusen som passar till värmeljus. De blev populära direkt och det är nu endast ett fåtal kvar i webbutiken.  


En annan nyhet är golv/väggkorgen i koppar. Den finns i två storlekar och är en stadig och bra förvaring. 



Och så har vi fått in underbara ljusstakar. De är 6-kantiga och finns både i koppar och antik koppar (lite mörkare).



Pom poms finns det ju gott om i min webbutik men jag kunde ändå inte hålla mig ifrån denna. Underbar färg!



Vi fortsätter på temat "koppar" och har nu fått in blanka krukor i tre storlekar. 



Här har ni min personliga favorit; twistad galge (även den i koppar). Så himla snygga och perfekt att ha hängandes framme. 



Vårt sortiment med knoppar utökas nu med ännu en modell. Små söta glober som är riktigt dekorativa!



Ja, det var gårdagens nyheter så nu är det väl bara att ge sig på nästa lass :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails