torsdag 2 oktober 2014

Dags att hänga undan sommarkläderna...



Sommarklänningen hänger fortfarande kvar framme och hoppas troligtvis på fler varma dagar... Men jag vet inte, jag tror faktiskt att det börjar bli dags att plocka fram höst- och vinterkläderna. Sommarplaggen packas ner och ställs undan medan jag drömmer mig fram till den dag då jag åter tar fram dem ur kartongerna. Tänk den där känslan av att ha hela våren och sommaren framför sig...




Men hösten har sina fördelar med. Det känns så mysigt att dra på sig ett par raggsockor och en varm tröja och värma händerna på en varm tekopp. Jag får trösta mig med det, för det går ju inte att jag redan ska börja tjata om våren och sommaren. Då kommer månaderna fram till dess att bli långa...




Så helgens projekt får bli att gå igenom alla kläder. Förhoppningsvis finns det något riktigt fint i förra årets vinterkartonger som jag glömt bort. Gillar när gamla saker känns som nya igen! 


2 kommentarer:

  1. Samma här, fram med vantar , tröjor och annat varmt. Inte lika kul som när man plockar fram klänningarna...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails