måndag 13 oktober 2014

Ljuset i tunneln

Bild: Bloomingville


Det är lite såhär det känns just nu... Helgen har jag tillbringat på lagret för att försöka få någon slags  ordning. Det har kommit in massor utav varor de senaste veckorna vilket gör det väldigt svårframkomligt på vårt redan trånga lager. Och hur lätt är det att städa i ett litet utrymme? Nej, inte så lätt... Men nu börjar jag se ljuset i tunneln så den här veckan ska det nog bli helt färdigt. Underbart!


Helgens ordrar är färdigpackade så nu är det dags att beställa hämtning av paketen och sedan ska jag faktiskt snöra på mig löparskorna. Förhoppningsvis kommer jag tillbaka med lite mer ro i kroppen än vad jag har nu. 

1 kommentar:

  1. Låter skönt att bli färdig med ett sånt jobb! Hoppas det blev en skön löptur!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails