onsdag 1 oktober 2014

Oktober



Då var det dags att säga HEJ till oktober! Trots att denna månad räknas till hösten kunde jag inte riktigt med att ha höstlöv på bilden då trädgården blommar som bara den. Jag tänker njuta utav dessa underbara blommor så länge de finns så löven får vänta ett tag till...

Dessutom är det fortfarande sommar här i Göteborg enligt SMHI. Det är ett fascinerande land vi bor i då vi tydligen har 3 årstider samtidigt just nu.




Jag hoppas att oktober kommer att bjuda på lika mycket sol som vi haft i september. Dessutom hoppas jag att jag klarar av de mål som jag har inom jobbet, träning och fritiden. Jag har några nya mål att kämpa för varje månad så att jag, förhoppningsvis, når dit jag vill efter ett tag. Jag kämpar fortfarande efter att hitta en bra balans mellan jobb och fritid, tänk att det ska vara så svårt...

Och kanske det inte blir så lätt att göra något åt detta just nu då oktober är månaden då julhandeln brukar dra igång. Trots allt känner jag mig redo och laddad och får försöka kombinera detta med pauser i trädgården.




Så hejdå säger vi till underbara september och hej till oktober!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails