söndag 26 oktober 2014

Växterna flyttar in...



Jag fick en underbar Dahlia utav grannen. Tänk att det fortfarande växer för fullt ute i trädgården, helt galet! Dock är det underbart att fortfarande få njuta utav sensommarblommorna.

Dahlian gör sig bra där i badrummet. Det är annars ett rum med väldigt lite färg så här lyser den välförtjänt upp och behöver inte konkurrera med andra blommor och färger.



Dessutom har myrtenträdet fått flytta in från balkongen. Den såg visserligen ut att trivas väldigt bra ute men jag vill njuta utav den inomhus nu. Jag provar ett tag om den vill stå i badrummet men är beredd på att flytta den om den börjar se ledsen ut. Det är inte det enklaste med växter i ett badrum!



I väggnischen har jag de underbara handvårdsprodukterna från Yard etc och bakom dem står LED-ljuset från Enjoy Candles. Är så glad över dessa LED-ljus; där står de i ett litet utrymme och lyser hela kvällarna - utan brandrisk!


"Fjäder i keramik" fungerar som smyckesförvaring. 



Kommande vecka är det höstlov för barnen vilket innebär lite andra arbetstider för min del. Dock kommer beställningar att skickas som vanligt och troligtvis kommer det även att bli en hel del uppackning av varor då jag väntar in riktigt många leveranser just nu. Har jag tur så har jag två hjälpredor här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails