onsdag 19 november 2014

Grått och segt...



Det är visst inte bara datorn som är seg idag utan tyvärr även jag. Vissa dagar går man endast på halvfart och det är väl lika bra att acceptera att idag är en sådan dag. Trodde dock att morgonens promenad i regn och rusk skulle få mig att vakna men tyvärr inte. Tror att lite sol skulle sitta fint!




Tur ändå att det är så mycket att göra på jobbet just nu. Tiden går ju ganska snabbt ändå!

Den fina marmorbrickan på bilden har sålt riktigt bra den senaste veckan. Här har jag den tillsammans med en glaskupa som jag fyndat på loppis. 


Dessa små "diamanter" är riktigt fina och kan faktiskt hänga uppe även efter jul. 


De är svarta och ligger fyra st i en förpackning. 



Får se om lite bokföringsjobb kan pigga upp mig denna sega dag... ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails