tisdag 18 november 2014

Julklappstips: Dammvippa av strutsfjäder!



Förra veckan fick vi in dammvippor igen. Dessa är tillverkade av strutsfjädrar och är riktigt effektiva.  Dessutom är de riktigt snygga och kan gärna hänga framme. 
Under de 5 åren som jag haft dem i sortimentet har jag inte haft en enda reklamation. Sådana produkter gillar jag!

Som ett litet julklappstips så kan jag verkligen rekommendera denna dammvippa!!!



Det är inte mycket tid över till blogg och fotografering just nu. Jag har stått på lagret och packat beställningar från morgon till kväll den senaste veckan. Riktigt kul även om det är lite stressande att alla andra arbetsuppgifter ligger efter...  Senare i veckan väntar jag in lite leveranser också så det är bara att rulla upp ärmarna och göra plats på lagret :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails