torsdag 26 februari 2015

Glasburk med kran



Den här veckan har jag inte gjort annat än att packa upp glasburkar i massor. Det tar sin lilla tid... nästan 70 glasburkar har jag packar upp för att dubbelkolla att de ser ok ut för att sedan lägga tillbaka dem i sina kartonger. Och så ska alla nyheter läggas in i webbutiken men nu är jag äntligen färdig med den här leveransen. 
Riktigt kul att packa upp varor men liiite stressande när jag vet att jag har ytterligare 5 leveranser som står och väntar på att packas upp.






Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Fina! Visste inte att det fanns så många olika...:) Har en favorit, ska klura lite på den:)

    Kram och fin helg!!
    Milla

    SvaraRadera
  2. Har en liknande glasburk som vi använder varje dag! Jättebra!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men visst är de bra! Här används den också flitigt!

      Kramkram

      Radera
  3. En sån måste det bli till sommaren! Perfekt att ha vid poolen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå har du pool! Ja, då blir det pricken över i:et med en sådan här glasburk också ;-)

      /Jenny

      Radera

Related Posts with Thumbnails