fredag 24 april 2015

Kampanj på trädgårdsredskap



Missa inte vår kampanj som vi har på trädgårdsredskap. Kan verkligen rekommendera produkterna från Joseph Bentley som har kanonkvalité på sina trädgårdsredskap!
Kampanjen gäller t.o.m. söndagen den 26 april eller så långt lagret räcker.



Har på känn att det blir mycket trädgårdsbilder här på bloggen framöver. Förra året var min trädgårdsinspiration som bortblåst men i år är den lyckligtvis tillbaka. Vi har en hel del trädgårdsprojekt på gång, frågan är bara hur tiden ska räcka till också...

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Hoppas att du också hade en fin helg!!!

      /Jenny

      Radera
  2. Nya redskap vore inte fel. Det mesta är gammalt och trasigt just nu.
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Något att önska sig i present kanske! Nu har väl du redan fyllt år men det finns väl alltid någon anledning till varför man är värd en present ;-)

      Kram!!!

      Radera
  3. Låter perfekt med trädgårdsinspiration! Det behövs verkligen, då vi har världens tråkigaste trädgård som jag inte alls vet vad jag ska göra med. Har ju inga "gröna fingrar " alls...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju tur att vi alla är olika, du inspirerar ju mig som sjutton med dina underbara recept!!! I köket har jag ingen kreativitet alls tyvärr...

      Ha en fin start på veckan!
      Kram, Jenny

      Radera

Related Posts with Thumbnails