tisdag 5 maj 2015

Marmorbricka och regnmys



Idag har det verkligen varit regnigt och rusk här. Lite mysigt ändå, det var länge sedan jag hade tända ljus känner jag. 

Jag håller på att packa upp varor från Madam Stoltz och har nu äntligen hunnit fota denna underbara marmorbricka. Vi har haft den inne i vårt sortiment tidigare men den hann sälja slut innan jag fick fram kameran så det var bara att göra ett nytt försök den här gången. 




I den rutiga lyktan har jag värmeljus och bredvid står det underbara LED-ljuset från Enjoy Candles. Detta ljus är verkligen helt perfekt att ha då är man är lite tankspridd som jag :-) Även min dotter gillar ljusen massor då hon har dem som nattlampa.




Och så har vi fått in en ny vas från Bloomingville som passar perfekt till de kommande sommarbuketterna. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails