tisdag 15 november 2016

Glasburk med kran



Nu är det full fart framåt som gäller. Leverans efter leverans dundrar in och jag har nu massor av skoj att packa upp. Vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt men det brukar alltid ordna sig på något sätt till slut :-)

Nu har vi påfyllt med massor utav glasburkar med kran igen. Praktiska och även väldigt fina att ha ståendes framme på kalas och fester. Perfekt julklapp till den som gärna ställer till med middagar och fester!





I samma leverans fanns även dessa otroligt fina porslinsskålar. De blev lite utav en personlig favorit direkt känner jag, kan tänka mig att dessa kommer att dyka upp titt som tätt då jag fotar :-)

Skålarna finns i fyra olika mönster och två storlekar och finns att se här>>







Följ oss på Instagram @minhemlangtan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails